wtorek, 2 lutego 2016

Pończochy Manon Couture Bicolore 90 Den (Noir&Bleu Royal) - Pończoszana recenzja.

wtorek, 2 lutego 2016
Chociaż dawno już nie udzielałyśmy się na blogu, postanowiłam przypomnieć sobie o zimowych pończochach i napisać krótką recenzję. Mam nadzieję, że zawarłam w niej wszystko, co was może zainteresować. :)




Grubość: 90 Den (chociaż wcale nie wyglądają na tak grube)

Skład: 94% polyamid Tactel, 6% elastan lycra.

Rozmiar: 3 - 9,5

Wybarwienie:
 Chociaż pończochy są miłe w dotyku, to ich wybarwienie pozostawia wiele do życzenia. Od samego wyciągnięcia z opakowania i założenia na nogi zauważyłam nierówności splotu, które sprawiają, że pończocha w tych miejscach wygląda jakby była dość tanim i tandetnym produktem. Mam wrażenie, że to bardzo rzuca się w oczy.



Trwałość: Same pończochy są bardzo trwałe. Oprócz wymienionych wyżej nierówności splotu, to nigdy nie zdarzyło mi się ich zaciągnąć, a noszę je dość często. 

Manszeta: Miękka i rozciągliwa, ale bardzo gruba. Jeden z moich pasów miał problem by żabki w całości się zapięły na niej. Nie wbija się w uda i jest bardzo przyjemna i ciepła.Wymiary przy maksymalnym rozciągnięciu: 
Długość manszety - 12 cm. 
Szerokość manszety - 28 cm.


Pięta: Bez wyraźnego wykończenia. Pięta jest wzmocniona, a szew jest naszyty i rozpoczyna się od pięty

Cena: 78zł


Gdzie kupione: Greta Store

Dodatkowe uwagi:
 Na stronie Greta Store podają, by wybrać rozmiar mniejszy niż zwykle. Ja zdecydowałam się na ten sam, który zwykle noszę i nie żałuję. Pończochy sięgają mi pod pośladki, jedynie stopa jest lekko za duża, ale to się czasem zdarza w elastykach. 


Podsumowanie: Ciepłe pończochy w świetnej kolorystyce. Szkoda tylko, że pięta nie ma jakiegoś ciekawego wykończenia, ale przy zimowych butach nie powinno to przeszkadzać. Plus za wzmocnienie palców i pięty w kolorystyce szwa i manszety - lubię takie rozwiązania. Może nie wyglądają na pierwszy rzut oka na 90 Den, ale są właśnie tak ciepłe i wręcz idealne na zimę. Czy warte tylu pieniędzy co nylony? Musicie same odpowiedzieć sobie na to pytanie.




W najbliższym czasie postaram się sfotografować i opisać więcej pończoch, które są warte zrecenzowania. Dajcie znać czego brakuje wam w takiej recenzji. ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz