czwartek, 5 maja 2016

Ciemnoszare FF Du Pont - pończoszana recenzja.

czwartek, 5 maja 2016
Zaczęły się studia, to i mniej czasu spędzam w internecie. Dziś chciałabym wyrazić swoją opinię o najdroższych pończochach, które posiadam w swojej kolekcji. Nie będę się rozpisywać o historii wynalezienia nylonu przez firmę Du Pont, ponieważ fajnie jest ona opisana tutaj: Ewijas Blog - klik. Ja postaram się odpowiedzieć na pytanie, czy warto wydać na nie około 169zł? Taka cena widnieje na Greta Store bez promocji, a aktualnie można je tam kupić za 139zł. ;)







Grubość: 15 Den

Skład: 100% nylon

Rozmiar: 9,5

Wybarwienie: Wybarwienie jest w miarę równomierne i nie mam do niego zastrzeżeń. 

Trwałość: Po rozpakowaniu moim oczom ukazała się fabryczna skaza. Oczko, które w jakiś sposób nie przesuwa się dalej. Musi to być jednak jakiś fabryczny błąd w splocie, ponieważ oryginalne opakowanie, które do nas przychodzi jest szczelnie zamknięte. Same pończochy są dość sztywne i mało rozciągliwe, co sprawia wrażenie bardzo trwałych. Jednak ze względu na ich wiek i cenę obchodzę się z nimi bardzo ostrożnie.

Manszeta: Nie jest zbyt rozciągliwa, ale jest miękka i nie sprawia dyskomfortu średnim udom.
Długość manszety - 18 cm. 
Szerokość manszety - 20 cm.

Pięta: Cuban Heel

Cena: 169zł

Gdzie kupione: Greta Store

Dodatkowe uwagi: Długość pończochy to około 92cm - warto wspomnieć, że sama pończocha jest mało rozciągliwa. Na uwagę zasługuje chyba największe w mojej pończoszanej kolekcji key hole. Jest przepiękne. Tak samo jak opakowanie pończoch. Zachwycałam się nad nim, ale byłam nieostrożna przy otwieraniu i trochę je uszkodziłam. Fetyszystkom ładnych opakowań polecam delikatnie użyć nożyczek i uważać wtedy na pończochy. Moja próba rozklejenia opakowania bardzo je zniszczyła, ale za bardzo śpieszyłam się do przymierzenia nowego nabytku. ;)

Podsumowanie: Nadal trudno mi powiedzieć czy te pończochy są warte swojej ceny. Na pewno to rarytas, który zapewnia pewne poczucie luksusu i dotyk historii na nogach. Dla kolekcjonerki - jak najbardziej polecam. Sklep opisuje kolor pończoch jako ciemnoszary i faktycznie po wyjęciu opakowania taki jest. Jednak na nogach tworzy z kolorem skóry bardzo ładny, naturalny odcień.

Pas użyty do zdjęć: Girdle z koronką z Greta Store

Piwo użyte do zdjęć: Some like it hot - Browar Raduga





1 komentarz:

  1. Szkoda że nie pokazałaś Key Hole na zdjęciach bo aż jestem ciekawa jak wygląda w rzeczywistości :)

    Ruda Urodowo - alternatywnie i o urodzie.

    OdpowiedzUsuń